Specialista zákaznické kvality [m/ž] – nově vytvořená pozice
Pro našeho dlouholetého klienta, hledáme odborníka na zákaznickou kvalitu, který se bude podílet na řízení zákaznických reklamací, podporovat zákaznické audity a spolupracovat na kvalitativních projektech. Jedná se o nově vytvořenou pozici, protože klient přesouvá oddělení zákaznické kvality ze zahraničí do jejich českého závodu v regionu Tachov. Hledáme tedy kandidáta, který si poradí v novém prostředí a pomůže tento přesun zvládnout.
Proč právě do této firmy?
Společnost našeho klienta působí napříč různými průmyslovými odvětvími, nejen v automotive. Díky diverzifikovanému portfoliu a silné zakázkové náplni rozšiřuje závod a roste. Nabízí stabilní zázemí a jistotu do budoucna.
Náplň práce:
- Budování zákaznické kvality v českém závodě
- Řešení otázek kvality v rámci projektů
- Podpora zákaznických auditů a návštěvy zákazníků
- Řízení zákaznických reklamací (analýza příčin, definice opatření, komunikace se zákazníkem)
- Prvotní odběry vzorků a kontrola dokumentace
Požadavky:
- SŠ/VŠ technického směru
- Praxe v oblasti kvality (výhodou automotive)
- Znalost německého nebo anglického jazyka (ideálně obou)
- Zkušenosti s nástroji kvality (8D report, Ishikawa, 5 Why…)
- Samostatnost, schopnost pracovat v nové roli a nastavovat procesy
- Komunikační dovednosti, týmová spolupráce
- Znalost SAP výhodou
Lokalita: Region Tachov – snadná dostupnost díky dálnici. Garantované příspěvky na dojíždění!
Chcete být součástí nového projektu a podílet se na budování zákaznické kvality v ČR? Pošlete nám svůj životopis!