Vítejte na stránkách poradenské společnosti a personální agentury LIDEA CONSULTING SERVICES, s.r.o.

Poradenská a personální agentura Lidea Consulting Services, s.r.o.

Adéla Vaněčková

Je zakladatelkou společnosti a zároveň je konzultantem s 15 letou zkušeností v oblasti náboru. Úspěšně dokončila více než 500 projektů – obsazených rolí. Dále je mentorkou, trenérem, firemním poradcem.

LinkedIn - Adéla Vaněčková

Aplikační inženýr [m/ž] – technická řešení pro strojírenský průmysl a automotive

Hledáme zkušeného Aplikačního inženýra, který se bude podílet na vývoji produktových řešení na míru, řízení konstrukčních projektů a spolupráci mezi centrálou a výrobou v České republice.

 

Co vás čeká?

  • Vývoj a implementace zákaznických technických řešení
  • Přizpůsobení produktů specifickým požadavkům a zavádění do výroby
  • Technický management produktů a jejich neustálé vylepšování
  • Poskytování technické podpory při nabídkových procesech
  • Provádění výpočtů, návrhů a analýz testů
  • Samostatné řízení konstrukčních projektů a jejich reportování

 

Požadavky na kandidáta:

  • Vysokoškolské technické vzdělání nebo odpovídající praxe
  • Zkušenost s designem a vývojem produktů, nejlépe v automotive nebo výrobním průmyslu
  • Pokročilá znalost CAD (SolidWorks a/nebo CATIA)
  • Znalost MS Office a povědomí o nákladech
  • Dobrá úroveň němčiny nebo angličtiny (ideálně obou)
  • Schopnost samostatné práce, technického myšlení a inovací
  • Vysoké komunikační a vyjednávací schopnosti

 

Co nabízíme?

✔ Atraktivní pracovní příležitost v úspěšné mezinárodní společnosti
Vynikající trénink a přípravu na roli
Velmi dobré finanční ohodnocení odpovídající pozici, příspěvek na dojíždění
✔ Práce pro mezinárodní klientelu v EU, USA, Číně a Indii
Místo výkonu: Západní Čechy, Tachovsko

Máte zájem o tuto příležitost? Pošlete nám svůj životopis!

Specialista zákaznické kvality [m/ž] – nově vytvořená pozice

Pro našeho dlouholetého klienta, hledáme odborníka na zákaznickou kvalitu, který se bude podílet na řízení zákaznických reklamací, podporovat zákaznické audity a spolupracovat na kvalitativních projektech. Jedná se o nově vytvořenou pozici, protože klient přesouvá oddělení zákaznické kvality ze zahraničí do jejich českého závodu v regionu Tachov. Hledáme tedy kandidáta, který si poradí v novém prostředí a pomůže tento přesun zvládnout.

Proč právě do této firmy?

Společnost našeho klienta působí napříč různými průmyslovými odvětvími, nejen v automotive. Díky diverzifikovanému portfoliu a silné zakázkové náplni rozšiřuje závod a roste. Nabízí stabilní zázemí a jistotu do budoucna.

Náplň práce:

  • Budování zákaznické kvality v českém závodě
  • Řešení otázek kvality v rámci projektů
  • Podpora zákaznických auditů a návštěvy zákazníků
  • Řízení zákaznických reklamací (analýza příčin, definice opatření, komunikace se zákazníkem)
  • Prvotní odběry vzorků a kontrola dokumentace

Požadavky:

  • SŠ/VŠ technického směru
  • Praxe v oblasti kvality (výhodou automotive)
  • Znalost německého nebo anglického jazyka (ideálně obou)
  • Zkušenosti s nástroji kvality (8D report, Ishikawa, 5 Why…)
  • Samostatnost, schopnost pracovat v nové roli a nastavovat procesy
  • Komunikační dovednosti, týmová spolupráce
  • Znalost SAP výhodou

Lokalita: Region Tachov – snadná dostupnost díky dálnici. Garantované příspěvky na dojíždění!

Chcete být součástí nového projektu a podílet se na budování zákaznické kvality v ČR? Pošlete nám svůj životopis!