Vítejte na stránkách poradenské společnosti a personální agentury LIDEA CONSULTING SERVICES, s.r.o.

Poradenská a personální agentura Lidea Consulting Services, s.r.o.

Adéla Vaněčková

Je zakladatelkou společnosti a zároveň je konzultantem s 15 letou zkušeností v oblasti náboru. Úspěšně dokončila více než 500 projektů – obsazených rolí. Dále je mentorkou, trenérem, firemním poradcem.

LinkedIn - Adéla Vaněčková

Hlavní účetní se znalostí anglického jazyka - Plzeňský region

Pro našeho klienta, nadnárodní výrobní společnost se sídlem v Plzeňském kraji, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pracovní pozici:

 

Hlavní účetní (m/ž)

 

Požadavky na předchozí praxi:

  • Znalost práce s programem SAP R3 P01
  • Znalost předpisů IFRS
  • Předchozí praxe s vedením týmu účetních
  • Zkušenosti s reportingem v prostředí nadnárodní společnosti
  • Znalost předpisů a účetních standardů pro výrobní společnosti
  • Praxe se sestavováním konsolidované uzávěrky
  • Znalost zpracování mezd výhodou
  • Znalost programu DUEL výhodou
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
  • Znalost německého jazyka výhodou
  • Zkušenost se spoluprací s externí auditorskou společností
  • Řidičský průkaz skupiny B

Osobnostní předpoklady:

  • Přesnost
  • Pečlivost
  • Loajalita k firmě
  • Schopnost práce pod časovým tlakem
  • Komunikativnost
  • Organizační schopnosti
  • Schopnost vést malý odborný tým
  • Ochota dále se vzdělávat v oboru

Náplň práce:

  • Komplexní vedení účetnictví
  • Zpracování měsíčních a ročních závěrek, sestavení účetní závěrky
  • Měsíční reporting pro konsolidovanou závěrku
  • Kontrolu správnosti účtování dle platné legislativy, vnitřních směrnic a IFRS
  • Přípravu a kontrolu podkladů pro přiznání k DPH, souhrnného a kontrolního hlášení
  • Zpracovávaní přijatých a vystavených faktur, bankových výpisů
  • Účtování dodavatelů, odběratelů, pokladny, cestovních náhrad
  • Spolupráci a komunikaci s auditory, daňovými poradci
  • Přípravu podkladů pro audit
  • Zadávaní bankových příkazů, kontrola a párovaní plateb, bankovních výpisů
  • Kontrolu, evidenci a správu přijatých a vystavených faktur
  • Kontrolu účtovaných dokladů
  • Vedení evidence majetku
  • Inventury účtů
  • Tvorbu dohadných položek
  • Reporty pro vedení společnosti

Nás klient nabízí:

  • Zajímavou práci a odpovídající finanční ohodnocení
  • Notebook, firemní telefon a další firemní benefity
  • 25 dní dovolené – 5 dní dovolené navíc, které můžete věnovat odpočinku
  • Podpora firemního vzdělávání – jazykové kurzy a další školení
  • Flexibilní začátek/konec pracovní doby

Pokud Vás naše nabídka zaujala pošlete nám Váš profesní životopis na e-mail:Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Pro více informací mě neváhejte kontaktovat na telefonu 604 266 949.